Künye İletişim Mobil
Giriş Sayfam Yap Favorilere Ekle Sitene Ekle RSS Üye Ol Üye Giriş
Anasayfa Foto Galeri Video Haber Duyurular Seri İlanlar Halı Saha Muhtarlarımız Kadınlarımız Gazetemiz
SON DAKİKA : Muharip Gaziler Derneği Kilitbahir Kalesi’nde      Müftülük ve Sivil Toplum Kuruluşları Elele      Biga Ticaret ve Sanayi Odası Heyetinden Ticaret Borsasına Ziyaret       Bu Fırsat Kaçmaz, Bizden Söylemesi      Aytun Çıray’dan Sarsıcı Manipülasyon Eleştirileri      CHP Özgür Ceylan’dan Milli Eğitim Bakanına Sorular       Bakan Albayrak, Yeni Ekonomi Programı’nı Açıkladı      Küçükbaş Hayvan Yetiştiriciliği Yatırımcılarından Borsa’ya Ziyaret       Bisikletliler SEPSİS İçin Pedal Çevirdiler      Boyutlu Kabartma Tablolar Sergisi 17 Burda AVM’ de Açıldı      Çanakkale Muharebeleri’nde Kanadalı Askerler Anıldı      Revizyon İmar Planı Askıya Çıktı      Organlarıyla 4 Kişiye Hayat Verecek      Ali Barutçu’ya Örnek Kıdemli Vatandaş Ödülü      Bosna Hersek Federasyonu Yeni Başkanı Ergun Erkap      Gaziler Günü Cumhuriyet Meydanı’nda Kutlandı      AK Parti Merkez İlçe Başkanı, Başkan Kaya Üzen’i Ziyaret Etti      Biga Koşusu’nda 56 Bin Liralık Ödül Sahibini Buldu      19 Eylül Gaziler Günü Biga’da Kutlandı      Sertab Erener, Performansıyla Biga’yı Salladı
YEREL YAŞAM EKONOMİ SİYASET EĞİTİM BELEDİYE KAYMAKAM MAGAZİN ULUSAL SPOR RÖPORTAJ
» AK Parti Biga’da İftarda Buluştu
27 Mayıs 2018 Pazar 16:00

AK Parti Biga İlçe Teşkilatının düzenlediği iftar yemeği 26 Mayıs cumartesi akşamı Köşklübağ Düğün Salonunda gerçekleşti. İftar yemeğine yoğun katılım oldu. İftar yemeğinin ardından İlçe Başkanı Ahmet Şahin ve Milletvekili adayları partililere hitaben konuşma yaptılar. AK Parti İlçe Başkanı Ahmet Şahin konuşmasında “Değerli AK Partiye gönül vermiş arkadaşlarım, değerli misafirlerimiz ve basın mensupları hepinize katılımlarınızdan dolayı şahsım ve teşkilatım adına teşekkür ediyorum. 24 Haziran seçimlerinde başarılarımıza bir yenisini daha ekleyeceğiz. Her zaman olduğu gibi gece gündüz çalışıyoruz. İşte 4 milletvekili adayımız ile karşınızdayız inşallah seçimler bittiğinde de hep birlikte Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere yatırımlara ve çalışmalarımıza devam edeceğiz. Düzenlediğimiz iftar yemeğinize katılımlarınızdan dolayı hepinize tekrar ayrı ayrı teşekkür ediyorum” açıklamasını yaptı.

Alkışlarla söz alan AK Parti Çanakkale Milletvekili Adayı Jülide İSKENDEROĞLU “Bu akşam Biga da sizlerle birlikte olmaktan son derece mutluyum. Biz istiyoruz ki Biga hizmetin en iyisini almaya devam etsin. AK Partili olmak özel bir duygudur. Bu davada arkadaşlarımızla birlikte Biga’ya, Çanakkale’ye ve Türkiye’ye hizmet etmeye devam edeceğiz. Hepinizi saygı ile selamlıyorum Allah’a emanet olun” açıklamasını yaptı.

Yine söz alan AK Parti Çanakkale Milletvekili Adayı Fırat Akgün “Çok kıymetli AK Parti teşkilatımız, misafirlerimiz ve basın mensupları hepinizi saygı ile selamlıyorum. AK Parti bir dava partisidir. AK Partide sıralamaya girmenin, hangi görevde olmanın bir önemi yoktur, seçim çalışmaları süresince ve sonrasında gece gündüz her zaman olduğu gibi çalışmaya devam edeceğiz. Bundan hiç şüpheniz olmasın. Hepinize saygı ve sevgilerimi sunuyorum” dedi.

AK Parti Çanakkale Milletvekili Adayı Bigalı Furkan Sezer’de yaptığı konuşmada önce herkese tek tek teşekkür etti ve “Değerli misafirlerimiz tuttuğumuz oruçları Allah kabul etsin. Biga da kendimizi tanıtmaya gerek var mı, bizi herkes tanıyor. 5 yıl boyunca AK Parti Biga Gençlik Kolları Başkanlığımıza kırdığımız, üzülünüz kim varsa onlardan helallik istiyorum. Yeni bir seçim dönemine girdik, bu süreçte AK Parti bayrağımızı en tepeye dikmek için birlikte çalışmaya var mısınız, Ankara’dan ayağımızın tozu ile dün Çan’a bugünde Biga’ya geldik. 27.dönem meclisimizde daha güçlü olmak istiyoruz. Yollar, köprüler hepsi olacaktır. Ben milletvekilliğinden ziyade kardeşliğinize adayım, sıkılmadık el, çalınmadık kapı bırakmayacağız. Hepinizi saygıyla selamlıyorum, Allah utandırmasın” açıklamasını yaptı.

Yoğun alkış ile söze başlayan 26.dönem milletvekili ve 27.dönem milletvekili adayı Bülent Turan “Değerli misafirlerimiz hepiniz hoşgeldiniz. Biz dört milletvekili adayı arkadaşımla birlikte Ankarada’ki işlerimizi halledip imzalarımızı attık ve bugünde Lapseki ve Biga’dayız. Çanakkale’nin 15 yıllık AK Parti iktidarı döneminde nereden nereye geldiğini hepimiz görüyoruz. Bende 4 yıldır Çanakkale Milletvekili olarak gece gündüz demeden çalışmalarımı sürdürüyorum. Çanakkale boğaz köprümüzün yapımı sürüyor. Troya çok önemlidir ve Troya yılını kutluyoruz. Otoyollarımızı görüyorsunuz, hastanelerimiz ortada, yeni yapılan Biga Devlet Hastanemiz ufak tefek eksikleri haricinde hizmete girdi. Çanakkale’nin de, Biga’nın da her türlü derdi bizim derdimizdir. Biz yorulmadık adeta yeniden başlıyoruz. Konuşanlarla iş yapanları milletimiz biliyor ve ben iddia ediyorum ki AK Parti Çanakkale ‘de de, Türkiye’de de birinci parti olacak olmazsa basının önünde söz veriyorum bir daha aday olmayacağım ve milletvekilliğini bırakacağım. Çanakkale de turistin ve yatırımcının artmasını istiyorum. CHP 40 alırız demiş ancak havasını alır. Uçak seferlerimiz devam ediyor. Konuştuk yapıyoruz emeklilerimize ramazan ve kurban bayramın da biner lira yardım sunuyoruz. İmar affı ile imar sorunlarını çözüyoruz, Türkiye kendi ayakları üzerinde duran bir ülkedir. Biz Erdoğan’lı bir ülke istiyoruz. Biga’mızın köylerine geçen yıl 25 bin metrekare, bu yıl ise yüzbin metrekare taş verdik. Çanakkale şu anda kişi başına en çok yatırım yapılan ildir. Biga’mıza Bandırma’dan buraya tren yakışır üzerinde çalışıyoruz. Türkiye de 15 yıldır iktidarda olup oylarını arttıran bir AK Parti gerçeği var. Seçimlerin Biga’mıza, Çanakkale’mize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Salı günü yine yeni hizmetler için Biga’dayız. Durmak yok yola devam, kalın sağlıcakla” açıklamasını yaptı.